torsdag 26 december 2013

En härlig julvecka


Tänk att han hittade just till mig och min familj på julafton, en tomte som med glädje och många skratt delade ut fina julklappar till oss alla, till mig delade han ut
en kaffemaskin, en vinbok, en deckare, fin ansiktskräm, goa vantar ( av bästa sonen ) som jag kan ha på sig när jag använder mobilen utomhus ( annars måste man ju ta av sig vantarna) :))
Juldagarna går väldigt fort , men en långpromenad hanns med på juldagens eftermiddag...så skönt att komma ut och röra på sig. 
Herre jösses, annandagsrean var lika kaotisk som vanligt...  ett snabbt besök på Elins Esplanad med dottern hanns med innan det var dags att fixa lunchen till sångfåglarna som laddade upp innan årets sista julkonsert i Johannes kyrka.

Roligt att se en fullsatt kyrka !
Så många fina julsånger bl a (så mörk är natten, winter song, Mistletoe, tänd ett ljus med Vocal Troupe och Viskar en bön med Peter Peterson med bäste kantorn Samuel Johansson.
Nu väntar en välbehövlig Mexicoresa för nägra av tjejerna, det blir säkert en härlig semester!
Sitter just nu och njuter av filmen " Livet från den ljusa sidan" med Jack Nicholson, en fantastisk skådespelare som gjort så många bra filmer genom åren.
Nu är snart 2013 till ända och vi går in i " supervalåret" 2014- 
det ska bli spännande.
God fortsättning till er alla!
  • Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar