fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag

                                      
    Redan alla hjärtans dag och halva februari avverkad!

                      

Dagarna flyger iväg ,det känns skönt att ljuset kommit och att våren snart är här.
Denna vecka är speciell, min dotter har fyllt 20 år och det känns som om åren gått väldigt fort.
I början av veckan hade jag ont i nedre delen av ryggen nacken och i armarna...fick lyckligtvis tid hos min massör i onsdags så nu har jag 3 små nålar i höger örsnibb ( som ska sitta i en vecka) och göra nytta....zonterapi och värme och ett återbesök - det känns tryggt och bra att det finns duktiga massörer!


- denna fina present möttes jag av imorse, med en fin hälsning- det känns gott i hjärtat denna dag!
I eftermiddags var det så invigning av Lorentzon Sportcenter i Skövde där klättare, friidrottare och bordtennisspelare får samsas om ca 1800 m2 i fräscha lokaler.



Verkligen roligt att se och höra alla så positiva och vi hoppas att varje förening får ett uppsving och många nya som vill komma igång och träna.
Nu blir det inte mer för denna gång. Ha det så gott .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar